• وبلاگ : اسلام ناب
  • يادداشت : و ما ادريك ما ليله القدر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + 123 
    Since this bag offers something new, humans were awful absorbed in different bag fromLouis Vuiton bags . This is fabricated from Miroir Gold Material that will absolutely accord you all the gold that you want! It aswell comes in silver, but the gold is a top best a part of women.
    + محمدرضا 
    و البته به سرنوشت كساني كه به خاطر كسب قدرت و تحقق روياي خيالي رئيس جمهور شدنشان، تمامي خدمات گذشته‌شان را به باد فنا دادند و به خاطر مطامع دنيوي، خدمت به خلق را با نوكري(آگاهانه و يا غافلانه) دشمنان خوني خلق عوض كردند...
    خوب مي‌دانيد كه شكنجه و...كه ازش سخن مي‌گوييد، اراده و خواست اين نظام مقدس نبوده و صرفا تخلفي(البته بسيار دردناك)از سوي چند كارگزار جزء بوده است كه طبق فرمايش رهبري، نظام نيت مجامله و تسامح را با آن ندارد.
    بياييم منصفانه و بدور از تعصبات، قضاوت كنيم.
    من كه از ابتداي دانشجويي، شما را مي‌شناسم...
    به دليل چرخش( البته نه 180درجه!! ) در مواضع سياسي‌تان شمارا به پرهيز از تندروي توصيه كردم...
    حمايت‌هاي بي‌منطق و افراطي شما از رئيس جمهور فعلي(در خرداد84) را هيچ‌گاه از ياد نمي‌برم...
    اللهم اجعل عواقب امورنا خيرا

    پاسخ

    چون ماه رمضان است و نمي‌خواهم بيش از اين با دوستي ناشناخته جدل كنم، ديگر پاسخي به اين برادر عزيز نخواهم داد و تنها از او و خوانندگان محترم التماس دعا دارم. ان شاء الله خداوند عاقبت همه‌ي ما را ختم به خير كناد.
    + محمدرضا 
    خدا به همه ما قدرت تشخيص و درك حقيقت را عنايت كند.
    دوست من...
    با تندروي و جزئي‌نگري، حقيقت را به مسلخ خواهي برد..
    به نظر من، نيت چشاندن طعم عدالت علوي و تحقق اسلام ناب، خيلي پيش از زمان تولد من و شما وجود داشته‌ و ان‌شاءالله خواهد داشت.
    چيزي كه من و شما به دنبال آنيم، جز با حكومت انسان كامل به وقوع نخواهد پيوست....
    يك نكته ديگه..
    خدا كنه كه زياد لاف نزنيم...
    شايد، هنوز وقت امتحان من وامثال شما نرسيده باشه تا مشخص بشه كه كي بر سر ارزش‌هاي علوي پا برجا مي‌مونه...
    ولي وقايع اين چند ماهه نشون داد كه راسخون بر ادعا(ادعا!!!)ي پيروي از راه امام و مفتخرين به داشتن حكم از امام، چگونه امتحان پس دادند...
    فتامل يا اولي‌الابصار...

    پاسخ

    دوست داشتم که اين دوست عزيز را بشناسم ولي ظاهرا ايشان تمايل دارند که هم چنان ناشناخته با من سخن بگويند. اين‌جانب به واسطه‌ي انتشار صريح برخي مطالب در وبلاگم تا کنون گرفتاري‌هايي هم داشته ام. به درستي نمي‌دانم که آيا بنده و اين دوست عزيز به دنبال يک چيز هستيم يا خير! اما معتقدم که اجراي کامل عدالت تنها با ظهور حضرت حجت(عج) ميسر مي‌شود فلذا در پاسخ قبلي ابراز اميدواري کردم که کساني زمام امور را در دست بگيرند که ذره اي از عدالت علوي را به ملت ما بچشانند. اگر کسي منتظر است که روزي نوبت امتحان او فرا برسد‍، سخت در اشتباه است چون همه‌ي انسانها در هر حال دارند امتحان مي‌شوند. احسب الناس ان يترکوا ان يقولوا آمنا و هم لا يفتنون؟ در مورد ارزيابي عملکرد مدعيان راه امام و مدعيان عدالت در چند ماه اخير معلوم است که بنده با اين دوست عزيز به توافقي نخواهيم رسيد چون قطعا نوع نگاه و مولفه‌هايي که هر يک از ما در اين خصوص مي‌شناسد، متفاوت است. به راستي تعريفمان از تندروي و جزئي‌نگري چيست که نتيجه‌ي آنها به مسلخ‌بردن حقيقت است. آيا وقتي امير مؤمنان(ع) نسبت به ظلم به يک زن يهودي، برآشفتند و موضعي چنان تکان‌دهنده اتخاذ کردند، بايد ايشان را متهم به جزئي‌نگري کرد؟ آيا اگر کسي خواهان اصلاح سريع نابساماني‌ها در امور مي‌شود، بايد به تندروي متصف شود؟ من تمايلي به ادامه‌ي اين گفت و گو ندارم زيرا نمي‌دانم با چه کسي سخن مي‌گويم ولي از اين دوست عزيز مي‌خواهم که براي من دعا کند تا خداي‌ناکرده به سرنوشت ناگواري دچار نشوم. به سرنوشت کساني که براي حفظ قدرت خويش، شکنجه و قتل و دروغ را جايز مي‌شمرند.
    + محمدرضا 
    سلام
    منو مي‌شناسي...
    چندوقتيست كه مطالب وبلاگت رو پيگير هستم.
    با توجه به اينكه مقارن ليالي قدر هستيم و شما رو هم به عنوان دانشجويي متعهد، متدين و البته متاهل!! مي‌شناسم، خواستم برادرانه به شما تذكري بدم...
    درج چند مطلب جنجالي در وبلاگتان و موضعگيري شديدي كه به تبعيت از محتواي آن اخبار و مطالب داشته‌ايد والبته حذف سريع آنها(زماني كه متوجه كذب و خيالي بودنشان شده‌ايد)، دليل اين تذكر بنده است..
    برادر عزيز...
    زود قضاوت نكن...
    همه را با يك چوب نران...
    قدري هم احتمال بده كه شما و جرياني كه از آن حمايت مي‌كني در اشتباه باشيد...
    درست است كه شما به بعضي موارد معترضيد.ولي شيوه اين اعتراض، مسلما اوني نيست كه شما در پيش گرفتيد..
    البته شما حق داريد كه معترض باشيد...

    پاسخ

    سلام متاسفانه اين دوست عزيز را نمي‌شناسم. تنها خبري که پس از پي بردن به دروغ بودنش آن را حذف کردم، خبر نگراني آهنگران بود که خوب اين کار من نشان‌دهنده‌ي صداقت من است درست بر خلاف رجانيوز و کيهان و صدا و سيما که اصرار دارند بر دروغ‌هايشان پاي بفشرند. البته هر انسان غير معصومي اشتباه مي‌کند ولي فرق بسياري است بين اشتباه انساني چون من با اشتباه يا جنايت يک مسئول نظام. نمي‌دانم شيوه‌اي که امثال بنده در پيش گرفته‌اند، نادرست است يا شيوه‌اي که رسانه‌ي ميلي و کيهان و برخي ديگر در پيش گرفته اند و البته راه و رسم هميشگي‌شان بوده است. کاش از اين چند مطلب جنجالي که بر اساس آنها موضعي گرفته‌ام، خبردار مي‌شدم. يک نکته را نبايد فراموش کرد و آن اينکه گاهي بنا به ملاحظاتي تصميم مي‌گيرم مطلبي را از وبلاگم حذف کنم هرچند نسبت به آن، اعتقاد دارم. بالاخره در چنين شرايطي، به نظر حقير تقيه نيز يک تاکتيک مبارزاتي است. به هر حال اميدوارم که خداوند در اين ايام فرخنده توفيق اصلاح در رفتارها را به همه‌ي ما عنايت کند. از خداوند مي‌خواهم که ظالمان را به سزاي اعمالشان برساند و امور اين کشور عزيز را به دست صالحان و شايستگان بسپارد تا مردم ايران، ذره‌اي طعم عدالت علوي و اسلام ناب را بچشند و جوانان ما بيش از اين به دام مسيحيان و بهاييان و... گرفتار نشوند. باز هم تاکيد مي‌کنم که بر سر يک چيز با هيچ کس معامله نخواهم کرد و آن اسلام است. به حول و قوه‌ي الهي تا پاي جان براي نشر معارف دين و افشاي اعمال متظاهران دين‌فروش در هر مقامي خواهم ايستاد و بزرگترين آرزويم نيز شهادت در راه دفاع از ارزشهاي نبوي و علوي است. الحمد لله نه به کسب قدرت و مقامي دل بسته‌ام و نه به جمع ثروت و مال مي‌انديشم و نه اندوخته اي مادي دارم که در مقابل تطميع‌ها و تهديدها سر فرود آورم. به کلام پروردگارم ايمان دارم که: إن الله يدافع عن الذين آمنوا و هم‌چنين إن الذين قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل عليهم الملائکه ان لا تخافوا و لا تحزنوا التماس دعا