• وبلاگ : اسلام ناب
  • يادداشت : روز جهاني قدس
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    دانلود اهنگ تولد با لينک مستقيم

    آرشيو بزرگ از مجموعه آهنگ هاي تولد از ايران موزيک رو ميتونيد با کيفيت

    بالا بصورت رايگان دانلود کنيد براي دانلود ميتونيد روي لينک زير کليک کنيد

    آهنگ تولدت مبارک

    + من 
    با شناختي كه از آقاي نادعلي زاده دارم مي دانم كه ايشان هيچ گاه بر سر اصول اسلامي و انقلابي با كسي معامله نمي كند خواه آن فرد احمدي نژاد باشد و خواه موسوي.
    + مهدي.ا 

    بسمه تعالي

    با سلام خدمت دو دوست گرامي

    رد و بدل پرسش و پاسخ هاي احساسي مرا در اين وبلاگ بران داشت كه مطالبي را خدمت دو دوست گرامي عرض كنم:

    صحبت هاي بنده نقدي بر حرف هاي شماست كه نياز ديدم معروض بدارم:

    1-دوست گرامي جنا ب (م) البته من اعتقادي به اينگونه بحث كردن ها ندارم و شما با ابراز نظرات و تحميل آنها نمي توانيد جهت گيري فردي را تغيير دهيد اين امري است كه در ذهن و شخصيت هر فردي شكل مي گيرد و جز با استدلال و نقد عقلاني نمي شود كسي را وادار به انديشه اي كرد. چه بسا فردي منحرف باشد و به راه راست هدايت شود و دراين موضوع هم بايد دنبال حقيقت باشيم نه مجادله مبارزه بي فايده.

    2-منطوق صحبت هاي شما در تمامي اين بحث ها حاكي از اين است كه شما هم مثل جناب نادعليزاده دغدغه ديني داريد ولي سوال بنده اين است كه اينگونه بحث كردن چه فايده اي دارد و جز ضرر چيزي به وجود نمي آورد.

    3- تعصب را بايد همه رها كنيم چرا ما به همه چيزها تعصب داريم و نمي گذاريم هر كسي در فضاي باز به ابراز بيان و انديشه خود بپردازد مطمئنا اگر نادرست باشد توسط جامعه طرد مي شود و اگر درست باشد خوب نعم المطلوب.

    4- الغرض با اينگونه بحث ها فضاي تعصب و كينه و كدورت را تيره تر ميكنيد چرا بايد با اين بحث ها اينگونه برخورد شود كه الان دستگاه قضايي ما در قبال افكار يكسر افراد تندرو صدها جناياتي كه هرگز خودشان هم نمي خواستند انجام بدهن اتفاق افتاد .

    5- شما (م)به عنوان فردي كه عاشق خط ولايت فقيه هستيد بايد درك درستي از وقايع داشته باشيد چرا اينگونه وابسته به جريان خاصي از مطبوعات هستيد و نسبت به انها تعصب داريد .

    6- نكته آخر اينكه هيچ چيز مهمتر از اسلام و مصلحت نظام براي همه ايرانيان وجود ندارد چرا با اين همدلي به تفرقه دامن ميزنيم .

    ان شاءالله كه همگي به وظايف شخصي و اجتماعي خود عمل كنيم

    + م 
    سلام
    برادر عزيزي كه داعيه اسلام رو داري و هنوز هم از ميرحسين دفاع مي كني ،رنگ سبز اهل بيت رو كه لباس عرياني زنان در جشنواره ونيز شده بود رو ديدي؟!!
    واقعا فكر مي كني اونايي كه سنگ ميرحسين رو به سينه مي زنند درد اسلام و نظام ديني دارند. محسن مخلباف، اكبر گنجي، عبدالكريم سروش، گوگوش، شهرام شبپره، و.... تازگي ها رضا پهلوي هم گفته با ميرحسين به تقاطع رسيده اند!!
    شما كه از برخي اتفاقات انتقاد مي كني (كه ما هم انتقاد داريم) مواظب باش از چاله در نيومده توي چاه نيفتي
    ادعاهاي دروغ كروبي هم كه رو شد نكنه به نظر شما به غير از كيهان و رجا نيوز، دادستان و معاون قوه قضاييه و ... هم جز دروغگويانند؟!!
    از تحليل شما در مورد صانعي هم استفاده كرديم!!! اگرچه به زعم شما مثال بود ولي در پس صحبت هاي مربوط به احمدي نژاد اومدن اون چيزي جز توهين آشكار به ذهن متبادر نمي كنه
    در آخر عرض ميكنم كه تعبير رهبري از مسائل اخير به مسجد ضرار ناظر بر حضور نمازاولي ها در نماز جمعه هاشمي و راهپيمايي اولي ها در روز قدس است كه البته شما مستثناييد و از السابقون هستيد (ببخشيد، الان جز التائبون هستيد)
    پاسخ

    متأسفانه اين برادر ولايتمدار و خوش انصاف بارها براي بنده پيامهاي توهين‌آميز گذاشته است و در برابر درخواست من براي معرفي خويش، سكوت اختيار كرده است. حقير هم گفته‌ام تا زماني كه ايشان را نشناسم، به كامنت‌هايشان جواب نمي‌دهم ولي فقط از باب دلسوزي به اين برادر عزيز خودم مي‌گويم كه خوب بود حرمت ماه رمضان را نگاه مي‌داشتي و اين‌گونه مسلماني را آماج تهمت‌هاي ناروا قرار نمي‌دادي. هرچند نمي‌دانم اين توصيه‌ي دوستانه تا چه حد موثر واقع مي‌شود! فرمايش‌هاي شما هم بي‌جواب نيست و البته بنده نمي‌خواهم براي پاسخ‌دادن به آنها وقت بگذارم چون بعيد مي‌دانم كه دم گرم حقير در آهن سرد شما اثر بگذارد. پس شما را به خير و ما را به سلامت. لطف كنيد و ديگر مزاحم وبلاگ ما نشويد.