• وبلاگ : اسلام ناب
  • يادداشت : روز جهاني قدس
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مهدي.ا 

    بسمه تعالي

    با سلام خدمت دو دوست گرامي

    رد و بدل پرسش و پاسخ هاي احساسي مرا در اين وبلاگ بران داشت كه مطالبي را خدمت دو دوست گرامي عرض كنم:

    صحبت هاي بنده نقدي بر حرف هاي شماست كه نياز ديدم معروض بدارم:

    1-دوست گرامي جنا ب (م) البته من اعتقادي به اينگونه بحث كردن ها ندارم و شما با ابراز نظرات و تحميل آنها نمي توانيد جهت گيري فردي را تغيير دهيد اين امري است كه در ذهن و شخصيت هر فردي شكل مي گيرد و جز با استدلال و نقد عقلاني نمي شود كسي را وادار به انديشه اي كرد. چه بسا فردي منحرف باشد و به راه راست هدايت شود و دراين موضوع هم بايد دنبال حقيقت باشيم نه مجادله مبارزه بي فايده.

    2-منطوق صحبت هاي شما در تمامي اين بحث ها حاكي از اين است كه شما هم مثل جناب نادعليزاده دغدغه ديني داريد ولي سوال بنده اين است كه اينگونه بحث كردن چه فايده اي دارد و جز ضرر چيزي به وجود نمي آورد.

    3- تعصب را بايد همه رها كنيم چرا ما به همه چيزها تعصب داريم و نمي گذاريم هر كسي در فضاي باز به ابراز بيان و انديشه خود بپردازد مطمئنا اگر نادرست باشد توسط جامعه طرد مي شود و اگر درست باشد خوب نعم المطلوب.

    4- الغرض با اينگونه بحث ها فضاي تعصب و كينه و كدورت را تيره تر ميكنيد چرا بايد با اين بحث ها اينگونه برخورد شود كه الان دستگاه قضايي ما در قبال افكار يكسر افراد تندرو صدها جناياتي كه هرگز خودشان هم نمي خواستند انجام بدهن اتفاق افتاد .

    5- شما (م)به عنوان فردي كه عاشق خط ولايت فقيه هستيد بايد درك درستي از وقايع داشته باشيد چرا اينگونه وابسته به جريان خاصي از مطبوعات هستيد و نسبت به انها تعصب داريد .

    6- نكته آخر اينكه هيچ چيز مهمتر از اسلام و مصلحت نظام براي همه ايرانيان وجود ندارد چرا با اين همدلي به تفرقه دامن ميزنيم .

    ان شاءالله كه همگي به وظايف شخصي و اجتماعي خود عمل كنيم