سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسلام ناب

علماء متهتک و جهلاء متنسک _ مسلم نادعلی زاده

از جمله فروع دین که شیعه به آن اعتقاد دارد دو اصل تولی و تبری است. تولی یعنی نزدیکی و اعلام دوستی با دوستان خدا و تبری یعنی ابراز برائت و دوری و اجتناب از دشمنان پروردگار. بر هیچ خردمند آگاهی پوشیده نیست که بید با اندیشه ها و آری گوناگون مرزبندی داشت فلذا بر مومنین واجب است با گروههایی اظهار دوستی کنند و با گروههایی دیگر ابراز مخالفت و تنفر و عدم مرافقت.

معتقدین به اسلام ناب محمدی (ص) نه تنها با دشمنان دین و قرآن آشکارا مرزبندی می کنند بلکه پیوسته نسبت به دو گروه دیگر که در درون جامعه اسلامی و با ظاهر دینی به ترویج اسلام آمریکیی مشغولند مرزهای مشخصی دارند ین دو گروه متحجرین و متجددینند که قصد دارم به لطف الهی در ین نوشتار به روشنگری پیرامون ین دو گروه بپردازم باشد که مورد قبول درگاه حضرت حق جل و علا قرار گیرد.

متجددین کسانی هستند که دخالت دین را در امور اجتماعی محدود می انگارند و آموزه های دینی را مختص به یک سلسه عبادات فردی و صوفیانه می شمارند. از انبیا و اولیا شخصیتهای فرا انسانی و غیر قابل دسترس می سازند که دیگر انسانها نمی توانند آنها را الگو قرار دهند . در عوض غرب را مدینه فاضله می دانند و در برابر اندیشه های شیطانی لیبرالهای مفسد فی الارض متحیر و مبهوت می مانند .

در بینش اینان تعدد قرائات از آموزه های دینی نه تنها مذموم نیست بلکه لازم و اجتناب ناپذیر است و در پرتو همین فهم ناقص معتقدند که دین را بید چنان تفسیر کرد که هیچ خللی به آموزه های عصر نوین وارد نسازد . اگر از اصلاح سخن می گویند جز افساد به بار نمی آورند و اگر از آزادی می نویسند بی بند و باری را ترویج می دهند .

تساهل و تسامح در اجری احکام دین و بی تفاوتی نسبت به پیمال شدن ارزشهای اسلامی از دیگر ویژگیهای ریج و غلط ین گروه است که ضرورت مرزبندی با چنین تفکری را دو چندان می کند . هرگاه غیرتمندی اندیشه های مسموم ین نحله را بر نتابد به تعصب و کج اندیشی متهم می شود و چنانچه اعتراض خود را استمرار بخشد به خشونت طلبی و فاشیسم منتسب می گردد . اگر در جشنها و مراسم گوناگون برخلاف دستورات صریح اسلام رقص و پی کوبی و اختلاط شرم آور دختران و پسران جوان و به سخره گرفتن ارزشهای دینی صورت پذیرد هیچ گونه واکنشی را از ینان برنمی انگیزد و بلکه آن را از دستاوردهای چندین ساله خود می شمارند. امروز بیش از هر زمان دیگری برجوانان مسلمان لازم است که مرز های خود را با ین طیف خطرناک در جامعه اسلامی روشن کنند و صد البته گروه دیگر را از یاد نبرند . آنانی که از اسلام و دین فهمی طالبانی و متحجرانه دارند در مقابل هر گونه تحول و نوآوری می یستند و دین را چونان مغزهای خشک و انعطاف ناپذیر خود وارونه جلوه می دهند . اسلامسشان اسلام سازشی و تسلیم و زرو زورو تزویر است . با سرمیه داران زالو صفت و مرفهین بی درد سر در یک آخور دارند و توده محروم و مستضعف جامعه را به فراموشی سپرده اند .

جای بسی تاسف است که ردپی نفوذ فوق العاده ی ین گروه در میان خواص طرفدار حق و حوزه های علمی و فقهی دیده می شود و البته شید ظاهر الصلاح بودن و پیشانی های پینه بسته و ولا الضالین های غلیظ در ین امر حزن انگیز بی تاثیر نبوده است . بخشی از ینان سارقان لباس رسول اللهند و ریاکارانه و متظاهرانه خود را در زمره پیشویان حق جی می دهند. چنانچه آنان را عالم بدانیم عالمانی هستند که عهد خدا را نقض کرده اند و بر سیری شکمبارگان و گرسنگی مظلومان و محرومان ساکت نشسته اند . اگر نقشی در انقلاب داشته اند اکنون در روحشان انقلابی دیگر صورت گرفته و اگر با اصلاح انحرافات از اصول انقلاب مخالفت می کنند ناشی از بی اعتقادیشان نسبت به یکی از چهار اصل استقلال آزادی و جمهوریت و اسلامیت است پیوسته در فهم غلطشان از انقلاب اسلامی در جا می زنند و همچنان پس از دو دهه با انقلاب دوم که به تیید امام امت رسید مشکلی دارند و مخالفت می کنند .

انحصار طلبانی قدرت طلب و محافظه کارانی نوستیزند که هر گونه تفکر مخالف خود را به ضدیت با دین و پیامبر (ص) متهم می کنند و سرمیه داران کثیف و غارتگران بیت المال را در زمره نزدیکان خود گرد می آورند ولیت پذیری آنان تنها زمانی گل می کند که مخالفینشان آسیب ببینند و چنانچه رهبری عظیم الشان برخی مطبوعات را پیگاه دشمن بنامند از توقیف یک شبه ی مطبوعات ابیی ندارند و هر گونه هزینه ی را متحمل می شوند ولی آنجا که پی خود و اطرافیانشان در میان است به بهانه های مختلف و ادهای متعدد مطالبات رهبری نظام را مبنی بر مبارزه ی بی امان با فقر و فساد و تبعیض و رفاه طلبی مسئولان و مقابله با دانه درشت های اقتصادی چند سال مسکوت می گذارند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند.بر طبق اندیشه های منفور این گروه اگر در بلاد اسلامی هر روز صدها نفر به خاک و خون کشیده شوند و قتل عام گردند تنها به جرم اهل سنت بودن سزاوار نام شهید نیز نیستند ولی اگر در یک فیلم سینمایی یا در یک گوشه کشور به یکی از مظاهر دینی شبه اهانتی صورت گیرد فریاد وا اسلامیشان گوش فلک را کر می کند که خدا کند لا اقل این واکنش ها ناشی از حاکمیت تفکر سیاسی بر ذهن نا منصف آقیان نباشد ینان بیست و پنج سال است که به بهانه حفظ امنیت جانی در حصار محافظین و در ورای شیشه های دودی خودروهای گران قیمت از مردم بریده اند و شاید می خواهند شوکت اسلام و مسلمین را به رخ دشمنان و منافقان بکشند مردم در نظرگاه ین گروه عده ی سرمایه دار خدا نشناس و شمال شهر نشین مرفهند و در ذهن و عملشان اعتراض و انزجاری نسبت به گسترش شکاف طبقاتی و تبدیل ین شکاف به خندقی عبور ناپذیر دیده نمی شود.

این دو گروه حزب شیطانند و حزب خدا را با حزب شیطان چه کار؟

اللهم العن الذین قصموا ظهر رسولک : علما متهتک و جهلا متنسک

اللهم العن العصابه التی جاهدت الحسین (ع) و شیعت و بیعت و تابعت علی قتله

الذین اسرجت و الجمت و تنقبت لقتال آل رسول الله (ص) و الممهدین لهم بالتمکین من قتال آل رسول الله (ص)